Friday, June 25, 2010

Nightmare on Elm Street

Last night, I was sleeping on the couch. The alarm on my new pump is set at 3:30 AM and 5:30 AM. Time to measure my blood glucose. The dogs were sleeping next to me and tomcat Arthur was sound asleep in his own bed behind the couch. I heard the beep of my alarm, but I didn't feel like opening my eyes yet. I reached for my glucose meter and pen, when I felt something furry. I opened my eyes and these yellow eyes were staring at me. AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHH! Some strange black cat was laying beside me on the couch! The dogs didn't budge, Arthur didn't move and the stranger ran off.. My heart was pounding in my throat.. Good Gracious..

At night, I leave the back door open, so the dogs can go for a pee whenever they need to. I guess I will have to find another method to let the dogs out. Now that was scary!

6 comments:

Upje said...

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeew?!

www.kokenenhogehakken.blogspot.be said...

Dat zou iets voor jou geweest zijn hè!!!

Upje said...

Ik zeg u één ding, dat zou mij NOOIT overkomen! Ik moet nog maar dénken dat er een beest is, en ik word al zot. Laat staan dat er zomaar een kat naast mij zou kunnen komen liggen?! No way :p.

Raf said...

Dames .... Ne kater tot daar toe he
Maar een kat !!!!????

www.kokenenhogehakken.blogspot.be said...

ik stuur de katten de volgende keer jouw kant uit Raf..

Upje said...

Voor minder dan een tijger zou ik het toch niet doen, meis. :p

(Btw: die zal gedacht hebben 'oh nog een lekker 'katje'. Als het zo werkt, moet ik mss toch eens schrik beginnen krijgen *schater*)

Dikke zoen,